Politika pošiljanja, naročilo vzorčkov in reklamacije

1.) Odprema pošiljk

Pakete odpošiljamo vsak delovni dan iz našega skladišča na Škofljici.
Osebni prevzem je možen po predhodnem dogovoru po telefonu, vendar lahko naročilo plačate zgolj s plačilno kartico.

Naročila prenesemo v obdelavo do 12:00 in so v večini primerov naslednji delovni dan že dostavljena na vašem naslovu. V primeru oddanega naročila tekom vikenda ali praznika, dostava traja nekoliko dlje, saj dostavljalske službe v času vikenda ne delujejo.

Če se vam z odpremo naročila mudi in je ura že več kot 12:00, nas lahko pokličete na telefonsko številko 040 507 560 in v kolikor bo to v naši moči, bomo vaš paket dodali med naročila tekočega dneva. Na tej številki lahko tudi oddate naročilo, če vam ta način bolj ustreza od spletnega naročila.

Pri naročilu imejte pripravljene naslednje podatke za dostavo:
ime in priimek
vaš naslov, s poštno številko in krajem
telefonska številka kontaktne osebe
e-poštni naslov (v kolikor je mogoče)

Podatke potrebujemo predvsem zato, da vas lahko dostavljavec ob dostavi lahko kontaktira, zaradi lažje sledljivosti pošiljke ter za pošiljanje računov na elektronski naslov.
Dostavo za nas opravljata Pošta Slovenije in dostavna služba GLS.

2.) Pošiljka

Pri pripravi paketa poskrbimo, da vaše naročilo ostane anonimno.

  • Vaše naročilo prejmete v nevtralnemu paketu (kartonasta škatla).
  • Do podatkov naročil ima dostop odgovoren za pripravo paketov v našem logističnemu centru.
  • Naše podjetje se imenuje Karbonoir d.o.o. (kar piše tudi na paketu).

Slika paketa

3.) Naročilo vzorčkov

Ker vemo, da bi si nekateri izmed vas želeli izdelke pred nakupom končnega izdelka preizkusiti, omogočamo tudi prejem vseh vzorčkov pred naročilom dejanskega izdelka.
Vse kar morate storiti je, da izpolnite spodnji obrazec, izberete način plačila ter oddate naročilo. Cena enega vzorčka je 2,00 €. Naročite lahko vzorčke vseh izdelkov, z izjemo zobne ščetke – torej črnega mila, aktiviranega oglja, naravnega deodoranta ter naravnega anti-age seruma. V enem naročilu lahko naročite več različnih vzorčkov.

Omogočamo tri načine za naročilo vzorčkov:

  • Plačilo po povzetju: Dostavljalec vam prinese paket in ob prevzemu mu neposredno izročite znesek naročenih vzorcev v gotovini ali mu ta znesek poravnate s kartico. 
  • Nakazilo na TRR: Na naš poslovni transakcijski račun nam nakažete natančen znesek in ko je znesek viden na našem računu (običajno transakcija traja 1 dan), vam pošljemo vzorčke kot paketek brez odkupnine. Navodila za nakazilo so zapisana pod oddajo obrazca.
  • Osebni prevzem: V naših prostorih lahko vzorčke tudi sami prevzamete. Znesek seta vzorčkov poračunamo v naših prostorih z možnostjo plačila z bančno kartico oz. nakazilom na naš bančni račun.

Obrazec za naročilo vzorčkov:

Podatki za nakazilo na TRR:
Koda namena: GDSV
Namen: Vzorček »ime in priimek«
Znesek: xx,xx €
BIC banke prejemnika: HDELSI22
IBAN (Številka računa): IBAN SI56 6100 0002 2817 851
Referenca: SI00 »datum v obliki 02052020 – če gre za 2.5.2020«
Prejemnik (naziv in naslov): Karbonoir d.o.o., Ulica ob hrastih 11, 1291 Škofljica

4.) Reklamacije

Po trenutnih podatkih, naši proizvodi navdušujejo več kot 95 % vseh prejemnikov.

Če vi ne boste ali niste med njimi, potem se vam iskreno opravičujemo – vendarle smo si posamezniki različni in lahko se zgodi, da učinek z izdelkom ni dosežen ali ni dosežen v pričakovani meri.
Zato omogočamo povrnitev 100 % kupnine izdelka, brez stroškov dostave oziroma pošiljanja. 
Vaša naloga je le, da izdelek s katerokoli dostavno storitvijo pošljete na naš naslov in priložite podatke:
– vašo številko transakcijskega računa – TRR, kamor vam bomo brez dodatnih pojasnil nakazali znesek kupnine
– ime in priimek
– naziv banke in BIC
Omenjene podatke nam lahko posredujete tudi po mailu, na [email protected]

V kolikor v paketu manjka kateri od naročenih izdelkov, nam na naš mail ([email protected]) ali telefonsko številko 040 507 560 sporočite in pošljite fotografijo prejetih izdelkov in še isti dan vam bomo odposlali manjkajoči izdelek. Da naredimo napako se ne zgodi pogosto, smo pa seveda ljudje 😉

Za reklamacijo in vrnitev izdelka omogočamo 30-dnevni rok!

Tudi, če je izdelek porabljen do 50 %.

Mi zaupamo v VAŠO poštenost, ker tudi VI zaupate NAM.