Naša zgodba

KAKO JE NASTAL »KARBONOIR« IN PRVI IZDELKI


Da obstaja črn prah, ki se mu reče »aktivirano oglje« so vedeli že več kot 10.000 let nazaj. Najpogosteje to oglje uporabljajo v medicini, saj absorbira toksine (razstruplja) ter pomaga proti različnim želodčnim težavam. Uporaba aktiviranega (ali aktivnega) oglja v kozmetiki pa se je pričela pred približno štirimi leti, ko se je pojavil trend beljenja zob z aktiviranim ogljem.

Nekega dne je David…

…prebiral statistiko in analiziral prodajne trende, in na evropskem trgu je opazil povečano povpraševanje po ravno aktiviranem oglju za beljenje zob. Ker je človek dejanj, je iz tega podatka hitro prešel v izvedbo in ustvaril prvi izdelek – aktivirano oglje – ki je naravnost obnorelo slovenski trg.

Že v prvi izvedbi (ki je štela zgolj 500 kosov!) je zagotovil najbolj kakovostnega pogodbenega partnerja iz Evrope, ki z nami razvija in zagotavlja ustrezno obdelavo le najkakovostnejših kokosovih lupin. Prva izvedba izdelka je praktično enaka današnji – spremenil se je le dizajn.

Nato so prišli še ostali…

En izdelek seveda ni dovolj, da sestavi kolekcijo naravne kozmetike. Posebej pomemben korak je bil, ko smo razvili naslednji izdelek – črno milo, ki pa je, za razliko od prvega, že nastal v okviru razvojne ekipe. Tega ste še posebej vzljubili uporabniki, saj je pravi »čudež« med mili na trgu.

Ekipa se je večala, izdelke smo pridno razvijali tudi naprej. Dodali smo deodorant, ki dejansko deluje ter druge izdelke za nego obraza (anti-age serum), telesa in zob (zobne ščetke). Tudi v prihodnje bo razvoj ostal naša stalnica, saj bomo v kozmetično linijo dodali še marsikateri izdelek.

Kaj sploh pomeni ‘karbonoir’?

Verjetno se sprašujete, pa kako točno se sploh izgovori »ta Karbonoir« in kaj to pomeni …

No, naj vam pomagamo. Karbonoir je sestavljen iz dveh besed: »carbon«, ki angleško označuje besedo aktivirano oglje, »noir« pa je francoska beseda za črn. Skupaj torej »črno aktivirano oglje«. Slovenci torej Karbonoir pravilno izgovarjamo kot »Karbonar«, smo pa vajeni tudi drugih izgovorjav – Karboner, Karbonoir, Karbonjer, … 😊 Bistveno je, da vsi vemo, kaj mislite!

Izdelke smo uspešno ponudili tudi na tuje trge – v Avstrijo, Nemčijo in Italijo, bomo pa v prihodnje dodajali tudi nove trge in si s tem povečali prodajno mrežo.

RAZVOJ

V podjetju se aktivno ukvarjamo z razvojem novih izdelkov, ki jih razvijamo skupaj s svojimi kupci.

Zakaj jih ne razvijamo sami? Torej ključne so vaše preference in želje, saj izdelke ustvarjamo za vas. Zbiramo vaše komentarje in predloge, ter jih združeno implementiramo v razvoj. Preden na trg ponudimo dovršeno verzijo izdelka ga ustrezno testiramo (in naredimo 5, 10 ali pa 30 verzij izdelka) in tako zagotavljamo, da izpolnijo vaša pričakovanja.

Pst, spremljajte nas in kmalu vas presenetimo z nečim novim 😊

Kn VIZIJA: kam naprej?

V naslednjih dveh letih bomo skupaj z vašimi predlogi v naš asortiman dodali 10 novih izdelkov, ki bodo pripomogli k vašemu boljšemu počutju, lepšemu videzu in popestritvi vsakdana.

Želimo, da se ob uporabi naših izdelkov zabavajo tako otroci, kot tudi njihova babica in dedek.

Do leta 2023 želimo, da z našimi izdelki pričaramo nasmeh vsaj 5 milijonom ljudem širom sveta.

Želimo, da vsi, ki pomislite na »ta črn prah«, pomislite na Karbonoir.

Kn POSLANSTVO: osrečevati!

S svojimi izdelki želimo osrečiti 3-letno hčerkico, najboljšega prijatelja, starejšega soseda, kolegico na faksu, babico ali pa očka. Prav vsakogar na svoj način, z izdelkom samo zanj.

Poleg vas, naši dragi kupci, osrečujemo tudi naše partnerje, saj jim zagotavljamo stalno kvaliteto in zanesljivost. Ne smemo pozabiti na naše zaposlene, ki jih osrečujemo s prijetnim delovnim okoljem, ki omogoča rast, zadovoljstvo in srečo.

Vedno se trudimo najti priložnosti za zadovoljstvo in zmago vseh udeleženih v naše poslovanje.

Kn VREDNOTE

▪ Ambicioznost

Ni nas strah visoko zastavljenih ciljev. Ker smo mlad kolektiv, z veliko energije in strasti, želimo doseči izjemne rezultate. Seveda imamo pri tem v mislih kvaliteto naših izdelkov, naših storitev, prepoznavnosti naše blagovne znamke, rast podjetja, zraven tega pa tudi rast vsakega od nas.

▪ Znanje

Velik poudarek dajemo znanju – ne le ker se tiče poznavanja produktov in trga, temveč tudi na področju izobraževanja vsakega od nas, poznavanja potreb in želja naših strank ter njihovih problemov. Prepričani smo, da nam bo zanje pomagalo pri izpolnitvi naše vizije in doseganju zastavljenih ciljev.

▪ Strast

Z našim znanjem in ljubeznijo do narave strastno želimo pomagati tistim, ki našo pomoč zares potrebujejo. Našim strankam želimo vnesti samozavest in ljubezen do svojega telesa. Ker nam vi pomenite največ.

▪ Skupnost

Verjamemo v pomembnost skupnosti. Ta nas združuje v tistih trenutkih, ko to najbolj potrebujemo. Vsak uporabnik naših izdelkov je tudi član naše skupnosti, kateri mi pravimo karbonoir družina.

▪ Sočutnost

Razumemo in imamo željo pomagati vsem, ki jih pestijo težave s kožo, nizka samozavest in drugo. Sočutni smo tudi do živali, zato kvaliteto in učinkovitost naših izdelkov preverjamo in potrjujemo brez testiranja na živalih.

PRODAJNA MESTA

Da olajšamo izbiro tistim, ki neradi kupujejo preko spleta, smo zgradili tudi mrežo prodajalen, kjer lahko kupite naše izdelke. Prisotni smo tako v manjših, butičnih oz. ekoloških trgovinah (Medilek, Trgovina Suzana, …) ter v večjih sistemih, kot so DM Slovenija, Drogerije Tuš, Sanolabor, Kalček in drugi. Prodajna mesta lahko natačneje pogledate v razdelku »prodajna mesta« pod zavihkom Karbonoir.

Bi radi, da izdelke ponudimo še v kakšni, vam bližnji trgovini? Podajte nam svoj predlog preko e-maila: info@karbonoir.si.

– Vaša ekipa Karbonoir

Ekipa

“Življenje je kot vožnja s kolesom. Da bi ohranil ravnotežje, se moraš premikati.”

Albert Einstein