REKLAMACIJE, VRAČILA IN GARANCIJA NA ZADOVOLJSTVO

30-dnevna garancija na zadovoljstvo

Potrošnikom, ki so svoj nakup opravili na spletnem mestu www.karbonoir.si omogočamo, da v primeru nezadovoljstva z izdelkom/i koristijo 30-dnevno garancijo na zadovoljstvo. Garancija na zadovoljstvo pomeni, da lahko v primeru nezadovoljstva z izdelki le-te vrnete, mi pa vam bomo vrnili celotno kupnino vrnjenih izdelkov, brez stroškov dostave. V primeru, da želite koristiti 30-dnevno garancijo na zadovoljstvo, nas o tem pisno obvestite na elektronski naslov info@karbonoir.si, v roku 30 dni od nakupa izdelka. Izdelke nam nato skupaj z računom posredujte na naslov: KARBONOIR d.o.o., Ulica ob hrastih 11, 1291 Škofljica. Izdelke lahko vrnete tudi, če ste jih že uporabljali, pri čemer vas bomo povprašali o razlogu za vračilo, saj boste nam na ta način pomagali, da svoje izdelke in storitve še izboljšamo. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z garancijo na zadovoljstvo z izdelki, je neposredni strošek vračila blaga.

Garancijo na zadovoljstvo lahko unovčijo samo kupci spletne trgovine www.karbonoir.si, in ne tudi druga prodajna mesta, kjer so izdelki blagovne znamke na voljo.

Reklamacije

S svojim delom in izdelki se trudimo, da bi zadovoljili želje še tako zahtevnih uporabnikov. Po trenutnih podatkih naši izdelki navdušujejo več kot 96,78% vseh prejemnikov. Kljub temu se lahko zgodi, da ste/boste ravno vi med tistimi, ki vas izdelki ne bodo prepričali, saj smo si ljudje seveda različni (npr. učinek ni dosežen v pričakovani meri, izdelek vam ne ustreza, …). Za tovrstne reklamacije si natančneje preberite razdelek “30-dnevna garancija na zadovoljstvo”.

V primeru, da bi želeli reklamirati narobe oz. pomanjkljivo dostavljeno blago, nam prosim v roku 7 dni po prejemu paketa posredujte naslednje podatke:

  • številka vašega naročila (ali številka računa);
  • vrsta napake (manjkajoči in/ali napačni artikli v pakiranju)
  • fotografijo dostavljenih izdelkov v pakiranju.


Podatke posredujte na e-mail naslov: info@karbonoir.si, s pripisom (zadevo): “Reklamacija”.

V primeru upravičene reklamacije bo prodajalec manjkajoče / neustrezne izdelke na lastne stroške zamenjal z ustreznimi. V primeru, da izdelkov ni mogoče zamenjati oz. zagotoviti, lahko prodajalec za manjkajoče izdelke ponudi tudi vračilo kupnine na vrsto plačilne metode, izbrane ob nakupu (oz. na transakcijski račun kupca, v primeru plačila po povzetju).

Vračila ter pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe) ima po veljavni zakonodaji, pri pogodbah sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@karbonoir.si. Obrazec za odstop od pogodbe je uporabniku na voljo tu.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: KARBONOIR d.o.o., Ulica ob hrastih 11, 1291 Škofljica. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago (5. odstavek 43.č člena ZVPot-1):

  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (npr. za zobne ščetke, ki niso original zapakirane oz. so bile odstranjene iz originalnega plastificiranega pakiranja ter nakazujejo uporabo izdelka).


Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Odgovornost za stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec bo pisno odgovoril potrošniku na zahtevo najkasneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.